Què és Kahoot?

Kahoot! és el nom que rep aquest servei web d'educació social i gamificada, és a dir, que es comporta com un joc, recompensant als que progressen en les respostes amb una major puntuació que els catapulta a dalt del rànquing.

Qualsevol persona pot crear un tauler de joc, aquí anomenat "un Kahoot!". Llavors, si vols, pots crear un test sobre els tipus de triangles, els diferents cossos celestes o un de les normes de circulació.

No hi ha limitacions sempre que s'enquadrin en un dels quatre tipus d'aplicacions disponibles avui en dia. És una eina que emprem a l'escola i que motiva a l'alumnat.

Què és Zoom?

La nostra escola s'ha hagut d'adaptar als temps actuals i a la situació que ens està tocant viure, ja que l'escola, tot i les adversitats externes, ha de continuar en funcionament. Els nostres alumnes tenen dret a una educació digna dins de la mesura de les possibilitats, i per aquesta raó, l'escola ha optat per utilitzar la plataforma Zoom quan sigui necessari.

Zoom és un software de videotrucades i reunions virtuals, accessible des de ordinadors d'escriptori, ordinadors portàtils, telèfons intel·ligents i tablets. Gràcies a aquesta eina, els mestres i les mestres ens podem comunicar amb els nostres alumnes i adaptant els horaris, hem aconseguit que l'escola pugui continuar oferint educació al màxim nombre de llars possibles.